Lurad,promenad,uppsats o Västerås

Jag som hade sett fram mot det väntande åskovädret som skulle komma igår kväll så mycket men inte kom det heller,känner mig så lurad.Hoppas på att det kommer idag istället.Vill ha en urladdning av luften och så är det mysigt också när det åskar och regnar mycket.

Tog en promenix runt sjön igår med en kompis ifrån V-ås.Var trevligt att ha promenad sällskap och snacka av sig lite.Hon tyckte att jag blivit stor vilket jag inte kunde förstå men sen insåg jag att vi inte setts på två månader så då förstod jag att hon tyckte det =)

Idag ska vi till Järfälla och titta på radhus igen och till Ikea och byta en rullgardin som var för liten.

Har lyckats skriva min uppsats idag,tog två timmar sen var det klart.Ska bara renskrivas på datorn nu och fixa små engelska stavningar sen ska jag skicka in den.

Läraren verkar bra och förklarar och rättar uppgifterna på ett enkelt och förklarande sätt.Känns kanon.
Ska göra lite övningar i boken imorgon,inget som står med i uppgifterna att man måste men kan vara bra inför slutprovet sen.

Västerås på fredag,ska bli kul.Inte varit hemma på länge.Ska ner på vattendraget och kolla och förhoppningsvis träffa MIkkiz om hon hinner.

Nej nu ska jag vika tvätt..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag önskar er lycka till med hustittandet =)
Har tyvärr inte kollat upp än hur det ser ut på fredag, men hör av mig snart..
stora kramen på stora damen;)

2007-06-12 @ 19:20:58
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback