hårkapning,mvc besöket och fynd

Idag ska jag kapa mitt hår.Vet inte hur kort än men det som är slitet ska iaf bort.Ska bli skönt för nu är det riktigt risigt.Lite nervös är jag för jag ska till en frisör som jag aldrig varit hos förut.Min jag hade har flyttat till Bromma och dit hittar jag inte på egen hand så fick byta till en i sumpan istället.Men men blir nog bra.

MVC besöket igår gick bra.Blodvärde och blodsockerproven var jättebra och jag har 1cm kvar innan jag kommer in på magkurvan=)Vikten låg dessvärre lite över medel men kan tydligen bli så om man var väldigt smal innan,var man smal så behöver man tydligen gå upp lite extra.Men usch vad jobbigt det var.
Lyssnade på bebisens hjärta igen som slog 156 slag i minuten denna gången så den hade ökat med 4 slag i minuten sedan sist =)
Fick även tiderna för föräldrautbildningen som startar i september och är fyra måndagar.

Fyndade lampskärmar igår i en secondhand butik,hittade Ikea skärmar som var oanvända för 5 kr st.Kostar runt jundringen på IKEA och de var inplastade och allt.Riktigt nöjd är jag.

Imorgon ska jag till Västerås =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback