ett par kilo lätttare?

Åtminstonde känns det som det för nu är jag nyklippt och kortklippt.Inte kort som en pojke alltså men kort om man jämför med längden jag hade på håret innan =)
Jättebra frisör som var trevlig och duktig så dit ska jag gå igen helt klart.
Får se vad Marcus sägre när han kommer hem.

Ikväll ska vi till Tyresö och köpa en maxi cosi,hur fin som helst.Kanske ska tillägga att maxi cosi är en bilbarnstol/babyskydd för er som inte vet det.

Idag känns det bra att vara jag men den där Turkiet resan grämer jag mig fortfarande över,men men min tur kommer den med =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Skulle vara roligt att träffa dig o din mage nästa gång du är här
Kram
Carina

2007-06-20 @ 21:18:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback