woohoo

Solen lyser och genast känns allt lite bättre.
Fan vilken trist vecka det har varit.Segare än på länge.
Har spenderat min rastlösa tid med att städa,rensa och plocka.Har haft en riktig städnojja men nu börjar det ta slut på sysslorna så nästa vecka bär det av till västerås för att sätta händerna i arbete där med att packa ner mina saker i min lägenhet.Som det känns nu så vill jag sätta igång nu,helst igår om det gick.
Har sån energi så jag kan bli galen nästan,egentligen borde jag ta det lugnt och njuta av lugnet nu så här på sommaren och sista månaderna av graviditeten men det går bara inte.Jag vill vara i ständig rörelse av någon anledning och trivs som fisken i vattnet när det finns många sysslor att göra.

Skulle iväg och simma i simhallen idag för att göra av med lite energi i motionsform men så var simhallen naturligtvis stängd fram till augusti.Så det blev till att konka ner massa saker i källaren och städa garderoben istället.
Imorgon ska jag ner till sumpan och handla lite på lindex och så ska jag svänga förbi biblioteket på samma gång.Måste in på Åhlens också och köpa ansiktsvatten ( har ett så bra som jag rekomenderar till alla) och så ska jag fixa mormors present för vi ska ju på kalas på fredag.Det ser jag fram mot.Redan bestämt vad jag ska ha på mig och ska premiär inviga mina nya finskor som jag köpte i våras men aldrig haft något tillfälle att använda dom till.

Haft sms kontakt med min mamma i ett par dagar nu.De har det fortfarande bra där nere i värmen och min bror är tydligen i sin bästa högform vilket glädjer mig eftersom jag trodde att han plus flickvän skulle ställa till problem för mamma och Thomas.
Jag väntar ivrigt på mina presenter,lite kompensation för att man sitter hemma och har tråkigt ska man väl ha.
Känner jag min mamma rätt så kommer nog bebisen att få en del presenter h*n med.

Appropå bebisen och graviditeten så är det mesta bra.Idag är den livligare än vanligt och jag insåg att det är cirka 3 månader kvar nu.Tiden går fort.Vissa tycker man är gravida i flera år innan de ploppar ut ungen och andra ploppar ut dom på direkten känns det som.JAg har då verkligen inte haft en evighets graviditet än så länge men jag kan gissa mig till att september kommer kännas väldigt lång.
Hur som helst så är det tipp topp med bebis och graviditet förtillfället iallafall...

Nu ska jag börja med maten,är hungig som bara den...

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback