trött & middag

är trött idag.Lyckades inte somna förrän tre tiden ´pga alla möjliga anledningar.Och imorse så tyckte naturligtvis inte mina små odjur att det var sovdags så de höll låda hela morgonen och lagom tills jag gick upp så gick de och la sig raklånga i sängen båda två.Så typiskt.
Men men så är det att ha djur och så lär det bli att ha barn också så det är bara att vänja sig.

Ska på middag hos Britta ikväll,har inte varit där på 3 veckor eftersom hon har varit på öland.Ska bli kul att träffa henne igen.

Nu ska jag duscha och sen skicka in min inlämningsuppgift...


Usch vad jag stör mig på folk som inte har någon självbehärskning och självkontroll och inte vet vad de ska välja för sitt eget bästa...

Kommentarer
Postat av: Micaela

ja, så blir det nog när bebben anländer.. :o)

2007-07-18 @ 07:08:17
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback