Tillbaka till vardagen..

Har varit oerhört segt idag att försöka komma in i vardagen igen..HAr ju varit så skönt med semester.
Ovant att vara själv också när man haft sällskap i 8 dagar av någon.Marcus stackaren är på jobbet och sliter men bara denna veckan för sen har han två semester veckor till.Han ringde på lunchen och bjöd ut mig på mat,det var trevligt.Åt en currykyckling med ris.Väldigt gott.
Ska spendera resten av dagen med att gå ut och handla lite och hämta ut min tågbiljett till Västerås som jag ska till imorgon och så ska jag hem och dammsuga och packa upp väskorna med kläder,resten packade jag upp igår tack o lov.
Ikväll ska vi se bubbla avsnitt av 24 (spelat in ett) och sen så blir det nog lite sopranos eller en film.Marcus lär vara trött nu när han slitat ensam på jobbet idag efter att ha semester slöat en vecka.

Imorgon ska jag som sagt till Västerås.Ska umgås med min mor som jag inte har träffat på snart 4 veckor.Ska bli intressant att se hur bruna de är efgter deras utlandssemester.Ska få våra presenter också,det ser jag fram mot.
Ska bli kul att träffa mamma också,är inte ofta som vi inte ses på så lång tid.Mammig som man är.Brorsan och Emma skulle visa sina nunor också,måste ju se lillskitens nya tattoos.

Nehe dricka lite juice och sen bege mig ut och handla...

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback