onödig promenad,transformers och rastlös vecka.

Fick mig en onödig men ändå nödvändig promenad igår eftermiddag.Skulle ha hämtat upp och gått med Max kl 13 men när jag kom dit så var inte Julia hemma trots att det var hon som bestämt dag och tid.Eftersom hon brukar vara sen så satt jag kvar i 20 min utanför och lyssnade på en arg Max som satt innanför dörren.Men det kom ingen och mobilen var avstängd så det var bara att trva hem igen.Konstigt nog så kände jag mig inte irriterad vilket jag borde ha gjort med tanke på situationen.Hade nog en bra dag eller nåt.

Igår kväll var jag en snäll och gullig flickvän som gick på transformers på bio med Marcus.Han har tjatat om den filmen hur länge som helst och eftersom han har lovat att gå och se Harry Potter med mig så var jag snäll tillbaka och gick på transformers.
Jag trodde att den skulle vara helt dörtrist och bara handla om robotar men tji fick jag,tyckte tillomed att filmen var sevärd.
Aldrig ska man sluta att förvånas.

haft en fruktansvärd raslös vecka men helt utan motivation till att göra något.Så jag har mest fått skolarbetet gjort men det är väl också allt.Är inte deprimerad direkt men går hetl klart på sparlåga.Dagarna är ganska så enformiga och trista vilket gör att jag blir rastlös och sen alla dessa tankar om framtiden.Mycket hänger i luften nu och det är något som jag inte klarar av. Förlossningstankar har jag mycket också,men känner ingen skräck över det än bara lite oro.

Ska väl ta upp lite bra saker som hänt också.
Hade ett trevligt och för en gång skull vettigt samtal med min far igår.Det är inte ofta sådana samtal sker så vi tog vara på stunden och pratade i 55 minuter.
Och så fick jag VG på min andra inlämning i plugget,40 poäng av 54.

Nu ska jag äta frulle..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback