Öland

Haft fem förträffliga dagar på Öland tillsammans med Marcus.Var bara vi där vilket var ovant men mysigt.
Hade dock inget direkt pangväder under någon av dagarna men hade bara regn cirka två timmar en av dagarna resten var det uppehåll och växlande molnighet.
Vi fixade och städade i stugan och i trädgården.Strök och hängde upp nya gardiner,putsade fönstren,klippte gräset,krattade gräset,klippte buskarna,tvättade två maskiner med tvätt och dammsög hela stugan.
Dessutom drog jag igång mitt eget lilla önskeprojekt om en rabatt vilken jag grävde och sedan anlade längs med husväggen.
Slet som ett djur men fint blev det var så nöjd så att jag knappt ville åka hem.Hoppas det uppskattas av Britta och Eva när de ska ner sen.
Köpte en salig balndning av blommor,vissa som jag blev tipsad om av kvinnan i den stora blombutiken i Borgholm och vissa som vi själva valde ut.
Nu fattas det bara stenar som ska läggas runt kanterna som vi ska plocka nere vid stenbadet nästa gång vi åker ner.
Vi hann även med att åka in till Kalmar och gå och titta runt där och så två svängar in till Färjestaden.
Borgholm besökte vi också två gånger och en av gångerna fick jag besöka farbror doktorn eftersom jag trodde att jag fått urinvägsinfektion men det var falskt alarm.
På kvällarna åt vi mat,spelade och Tog oss igenom åtta Beckfilmer vilket var väldigt trevligt och mysigt.
Är jättenöjd med resan synd bara att man inte fick inviga nya bikinin men men det får jag göra vecka 30 istället.

Nu ska vi påbörja nästa Beck box :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback