kalas,golf & grill och kommande vecka...

I fredags var vi på kalas i Tillberga.Mormor fyllde 67 år vilket firades hemma hos morbror med familj.Grillade och hade det trevligt.Kändes konstigt att jag och Marcus var dom enda som representerade våran familj,är inte van att mamma och dom är bortresta så här länge.Blev sjukt mätta iallafall och stämningen var på topp.
Annelie och Johan lassade på oss massvis av Fannys babysaker så vi hade hela bilen full när vi skulle åka hem och så skulle vi köra hem mormor också men det gick för hem kom hon.Det var en trevlig kväll med solsken,umgänge och massor av mat och fika. Och jag fick mockarutor som mormor bakat åt mig,var lycklig som ett litet barn.
Åkte hem till mamma och gav katterna mat så mormor inte behövde göra det för hon var rätt så trött.Gosade med dom båda en stund sen åkte vi hem till Sumpan igen.Var helt slut efter den kvällen.

I lördags var vi och handlade på city gross med Tom och sen så gick vi ner till lötsjön och spelade minigolf.Det var ritkigt roligt och första gången för i år.Ska spela äventyrsgolfen i Färjestaden när vi kommer ner till Öland,det ska bli kul =)
Grillade på kvällen och åt igen tills man nästan kräktes.Sen hade Marcus köpt almondy tårta eftersom Tom fyllde år i fredags som man fick tvinga i sig,mådde riktigt dåligt efter det.Tittade på en film om apartheiden i sydafrika,rätt bra men lite seg film.Spelade lite tv spel och sen var det natti natti.

Igår var vi en sväng till Solna och sen bara hemma och tog det lugnt,trodde att jag skulle bli sjuk för kände mig krasslig men gick tydligen över för idag känner jag ingenting.Tittade på en bra rysare igår men kunde inte se klart hela för Marcus skulle se fotbollsfinalen mellan Brasilien-Argentina så får se klart på den ikväll.

Denna vecka blir hektisk..Idag ska jag plugga klart det sista på uppgiften innan jag skickar in den sen ska jag ut och försöka få lite färg i solen så man inte ser ut som ett lakan när man kommer ner till Öland.Imorgon ska jag storstäda och tvätta och så ska jag promenera runt sjörarna,får se om jag kanske tar med mig Max också.
På onsdag ska jag till Solna och uträtta lite ärenden och shoppa lite småsaker till bebisen och sen ska jag till barnmorskan och kolla mått och värden.På kvällen ska vi på bio och se Harry Potter.
På torsdag ska jag till Västerås och börja packa ner min lägenhet.Ska umgås och äta med mormor och förmodligen träffa Mikkiz en sväng också.Och så ska jag städa lite åt mamma och självklart ägna tid åt katterna.
På fredag ska jag packa och handla lite och ägna mig åt mina katter och så ska jag se till så allt finns hemma som behövs medan vi är borta. På lördag kanske jag ska hem till västerås en snabbis beroende på hur vädret är och så sen på kvällen far vi till Öland och blir borta en vecka.

Det är vad som komma skall..det jag vet om nu iallafall..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback