En trevlig dag i Västerås och förberedelser

Hade en utmärkt dag i Västerås igår.
Missade tåget på morgonen så fick vända hem och vänta i 2 timmar på nästa men förutom det så var det en kanondag.
Spenderade förmiddagen och halva eftermiddagen tillsammans med mormor.Det var trevligt.Hon bjöd på lunch och så pratade vi massor.
Sen gick jag hem till mamma och städade och gjorde fint tills de kommer hem på söndag.Dammsög och moppade golven.Hade världens problem med deras "lyx svabb" förstod mig inte ritkigt på den men men..
GIck hem till mig och började att packa ner lägenheten.Fick 5 kartonger packade och alla mina prydnads saker sorterade i två högar.
Gick tillbaka till mamma och åt och svabbade klart golven.Busade,gosade och kammade Emil och sen kom Mikkiz.
Satt ocj snackade lite vid köksbordet och på balkongen medan hon drack sitt latte kaffe.Hade inte setts på ett tag så hon tyckte att jag blitvit ännu större vilket jag nog också har blivit.Märker jag det inte själv så märker jag det på alla som inte ser mig så ofta och deras reaktioner.Efter en pratstund så gick vi till mormor för att jag hade glömt min älskade legymsallad där.Småpratade lite innan vi gick ut för att bli upplockade av Carina som var så snäll och skjutsade ner mig till tåget.
När jag kom hem tog jag en snabbdusch och kollade på ghost whiperer.Sen kom Marcus hem och vi pratade lite och sen krashade på kuddarna.
Var sjukt trött och hade så ont i ben och fötter...

Idag ska jag promenera till Solna och handla lite,måste köpa mig en tjockare tröja då vädret inte varit så bra för mina tunna sommarkläder.Och så ska jag köpa sminkbortagningskräm och kolla runt lite.Vill ha vita leggings också.
Måste åka och handla kattmat och torrfoder sen också så att det finns hemma sen när vi åker till Öland.
Åker förmodligen imorgon kväll så lär väl packa öch städa imorgon förmiddag så är bra att fixa shoppandet idag.

Nu ska jag duscha och sen diska och vika tvätt innan jag ska ge mig ut på promenad..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback