Våren och allstarkid

Jag förstår inte riktigt vart min skrivar lycka tagit vägen den har tagit en alldeles för lång semester nu..

Jag vill ha vår nu..vill ha sol..se gröna gräsmattor..se blommor som slår ut...se kära och glada människor...se hundar som kissar utan att det sen syns...jag vill gå ut utan att frysa...jag vill höra fågelsång...Jag vill slippa vinterkläderna...Jag vill ha vår nu nu nu....

Jag har haft Mikkiz här från söndag till måndag..alltid lika skoj men av någon oförklarlig anledning så blir det alltid kaos när vi ska göra något..det är så oss det bara går att bli..vi är oslagbara!

Var på fryshuset i söndags för att se allstarkid. Dom är så bra och så duktiga. Ska definitivt se dom igen.
Det är alltid roligt när man får chansen att se nya band som låter bra och så blir det inte direkt värre när bandet innehåller en fin kille som man samtidigt kan spana på. allstarkid är ett sådant band.

Resten av kvällen var trevlig om man bortser från Mikkiz och mina små missöden som nu är väldigt roliga att skratta åt. Hursomhelst så gick jag och la mig väldigt onykter och väldigt nöjd med kvällen =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback