seriöst oroad

jag är seriöst oroad över mitt mående. Något är fel någonstans men vart är frågan?
De senaste dagarna har mitt val av musik sjunkit allt lägre ner från min normala balanserade linje.
Boten Anna, Lucas Prata, Lena Philipsson, J-Lo (som fortfarade ska ha en hink med röd färg över sig för att hon använder päls) och så ceasars för fan! Som sagt jag kan verkligen inte må bra då de nyss nämnda är vad jag lyssnat på frivilligt och till min egna stora fasa dessutom nynnat med i. När man nynnar med i Boten Anna eller Lena Anthem som för mig är två patetiska låtar (speciellt den sista av dom) då måste det vara något som inte är rätt någonstans.Kanske jag borde lägga in mig för en grundkoll?reparation?andlig terapi? Ja jösses..Får slänga på en Backyard babies platta och hoppas på att jag kurerar mig från mitt "virus"..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback