oggig och rastlös

Känner mig fruktansvärt oggig idag,allt som folk har sagt har varit fel och jag har knappt tålt mig själv.
Nån form av obehagskänsla har jag haft som irriterat mitt humör. Rastlös är jag också men varenda själ som man känner i denna stad är upptagna med jobb eller annat..sååå irriterande...Men vill inte åka till V-ås heller..Känns onödigt eftersom vi ska in till stan och träffa Fia och Oscar imorgon runt lunch.
Hannah kanske skulle titta förbi med Rambo också innan hon åker hem till Umeå igen,det skulle vara riktigt skoj.Gillar dom båda två jättemycket och Rambo har jag inte träffat på evigheter.Han är sååå goo och söt.

uscha vad tråkigt..känner mig som en gnällig femåring eller nåt men jag är verkligen rastlös till tusen och det stör mig.

Kanske ska unna sig lite godis?Har ju stått på mig hela veckan så gott som =)
 En sak som är bra med att åka in till stan är ju att man kan hitta något snyggt att shoppa,har fått jeans nojja nu så ett till par kanske =) Eller nåt annat..får se vad jag hinner se under tiden i stan..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback