min dag i Västerås,tåg kaos,dåligt samvete och passionen för Paris

Mitt knä tar livet av mig snart,gör så helvetiskt ont:(

Är hos mamma nu,och min bror är även hemma otroligt nog men social är han inte där han ligger och spelar Tony Hawk..men men man kan väl inte begära allt.

Varit hos mormor och gullat med min 2¨åriga kusin Fanny idag,charmigare charmtroll får man leta efter.Hon är för söt. Snackpåse är hon också,hon pratar konstant och är så omedvetet rolig så man inte kan hålla sig för skratt.Ja ungar är härliga.

Väntar på Mikkiz nu som är på väg hit för att dricka kaffe och snacka lite skit.Saknar ju min pingla när jag är i storstaden.

Kaos i tågtrafiken imorse också så fick vänta på mitt tåg i 2 timmar typ..Tydligen någon som hoppat framför tåget så all tågtrafik blev stilla stående åt båda riktningarna.trodde helt seriöst att jag skulle frysa rumpan av mig men den är kvar än så det lär jag inte ha gjort.På tåget somnade jag på direkten och vaknade inte förrän strax innan V-ås så kände mig lite vimmelkantig när jag gick av på perrongen här hemma. Ett välbekant ansikte som körde bussen hem till mamma så fick åka gratis och stå och snacka lite under färden.Människan lös upp som en sol när han såg mig,en sol var inte jag men var väl inte ett åskmoln heller...

Det finns så mycket jag vill o ch behöver göra när jag är här men av någon mysko anledning så får jag aldrig ens hälften gjort.Vet inte hur jag lyckas faktiskt. För att inte tala om alla jag säger att jag ska höra av mig till när jag är i stan för att ta en fika..det blir aldrig av och mitt dåliga samvete blir bara värre och värre..
Känner mig som en självupptagen bitch och jag kan nog erkänna att jag nog har varit det den senaste tiden.Inte med vilja dock,det har bara blivit så =(

jag är så sjukt sugen på att åka till Paris nu.Jag både dag och natt drömmer om det och det är helt klart en av mina största önskningar jag har.Ska dit om jag så ska behöva gå över lik.Jag är helt besatt av den staden och längtar så mycket tills min planerade "Paris vägg" är klar hemma =)

En vän talade om för mig att jag var söt igår,det värmde och jag blev ännu mer tacksam att ha personen som vän.Tyvärr har personen lämnat landet för att bo utomlands till min stora besvikelse =( Tur att msn finns =)

ikväll blir det lugnt,ska plugga inför det jäkla provet och så ska jag försöka övertala Marcus att spela crash med mig så jag kan spöa han..moahahah...

Nu kom min pingla helt rosig om kinderna..she is so cute !

På Återseende  

<3 J

Kommentarer
Postat av: Mean Mikkiz

Näe, hade inte läst någon av dessa inlägg.. Jag som tycker jag brukar hålla full koll.. hmpf..
tack för slutklämmen i sista inlägget.. det värmde, bruttan och tack detsamma..[jag utgår iaf från att det är moi som kom innanför dörren då ;o) ]

2007-01-22 @ 23:58:12
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback