luddigt snack...

Solen lyser mig rakt i ansiktet och min estetiska motivation är på topp.Tyvärr kan jag inte ägna den all min uppmärksamhet då plugget måste gå i första hand =(

Hade en tre timmar lång nödvändig diskussion igår kväll.Det kan lätt uppstå tankar när två personer ser samma sak på två olika sätt. Det löste sig väl någorlunda efter att frågetecken retts ut och så. Missade att lägga in ett svar på en fråga så får ta det idag istället. Såg två avsnitt av 24 igår kväll och ett av Tusenbröder.Sååååå bra =)
Längtar tills sjätte säsongen av 24 börjar.

är lite luddig i tankarna idag,gillar inte sådana dagar för det kommer liksom inte ut nåt logiskt ur det.Blir bara som en rörig soppa med en sked förvirring också. Men men..Jobbigt att plugga när det är så,måste koncentrera sig extra mycket då.

Behöver lite "morötter" att se fram mot.Men det är ont om det just nu. Man kan ju tycka att min födelsedag som närmar sig kan vara en och det är den väl delvis men jag vill inte bli 23 jag är så nöjd med att vara 22.
Jag trivs att vara ung och så fort som tiden gå nuförtiden så tycker jag att man kan få vara 22 i åtminstonde ett extra år..

Och nu börjar svamlet..*S*

<3 J

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback