Första raderna för år 2007

Och dom tänkte jag ägna åt vad jag lyckats med idag.

positiva saker:
Sökt ett jobb jag verkligen vill ha
Gjort klart två uppgifter på inlämningsuppgiften
gått upp ur sängen
diskat
städat
festplanerat med Mikkiz i luren


negativa saker:
halkat i badrummet
tappat bort hemtelefonen två gånger (ja jag borde ha telefon med sladd)
snubblat över tvättpåsarna så jag stod på huvet i den ena (med tanke på Skrubbens blick så såg jag nog rolig ut)
vaknade senare än vad jag planerat
välte en stor vikt tvätthög så jag fick vika om allt igen
lyssnade på Boten Anna (borde vara olagligt och varför lyssnade jag på den egentligen?)
missade stolen när jag skulle sätta mig och äta

Känns som att slutsatsen blir att det inte är min dag idag..


Kommentarer
Postat av: Micaela The Evil

Alla har vi såna dagar.. men då sätter vi på backyard babies och sen är allt bra igen ;o)

2007-01-12 @ 00:22:12

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback