Äntligen klart.

Nu är jag äntligen klar med alla mina uppgifter och har fått tillbaka responsen på den sista.Betyget blev VG och det ser väldigt bra ut inför provet.Nu är det bara att börja repetera inför slutprovet vilket inte kommer bli så kul.Hela kursen på ett prov,lär ju ta timmar.


Skickade iväg inbjudningarna till Mikkiz och min fest idag så snart dimper det ner i brevlådan hos några som är väldigt nyfikna nu..

Är hel nöjd med mitt nyfärgade hår,tack Mikkiz för att du hjälpte mig med det :D

Ikväll blir det pannkakor,se säsongspremiären av O.C och plugga inför provet..
Och imorrn ska jag till Västerås över dagen.Måste fixa massa i min lägenhet och så ska jag till min lilla mammi..hoppas på att få se brorsans nuna också..Så ska jag gosa med Dolly Gourmet och Emil Redhead..

Ett litet fiilmtips: varannan vecka av Filip och Måns Herngren..riktigt rolig..Lite roligt var också att under en begravningsscen i filmen så fick jag syn på min arbetsgivare på bilden som stod på kistan (han var ljussättare i produktionen av filmen) det var lite kul tyckte jag..

Dagens låt: simple plan : untitled (how could this happen to me)

På Jhennyseende

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till VG:t.. :o)

Schysst att du fick iväg korten..såg att du lagt upp en bild på helgon hihi..

2007-01-17 @ 18:40:33

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback