Ännu en måndag i Västerås

Tåget var sent som vanligt men inte som förra måndagen dock då jag fick vänta i timmar..

Hoppade över gruppen då jag varken var på humör eller kände att jag hade tid med det.De har förståelse,jag är ändå den av dom som varit där mest. Jag och mamma tog bussen till Mikkiz eftersom mamma ville se hur hon fått det i nya lyan.Drack kaffe och så fick jag jättefina födelsedagspresenter :)
Fick en jättetuff döskalleväska,mascara,läppglans,ett tufft linne med en lipande döskalle på och en jättesöt ask med stjärnsmink och ett läppsyl som mamma blev helt lyrisk över då de tydligen samlat på sånna under "hennes ungdomstid"..Fick ett jättefint luddigt kort också :) är helt super nöjd och jag visade stolt upp allt för alla jag träffade senare under dagen,speciellt väskan då och det tuffa att man kunde plocka ur de små facken inuti:)
Tack så mycket vännen för de fina sakerna,du vet verkligen vad jag uppskattar och tycker om.Du är bäst! <3

Efter att ha varit hos Mikkiz så åkte vi till mormor och åt lunch.Hennes hemlagade potatis och purjolökssoppa...såååå gott..Mamma diskade och jag tog det lugnt..
Hem till mamma sen och mötte upp bror som hade nåt gymnasiepapper som skulle skrivas på..
Till affären och handlade och sen vidare hem till mig där vi plockade ner advents och julkartongerna i källaren och hämtade mina framkallade kort och kollade övrig post.Skruvade även ihop bordet som jag fick av Carina och skruvade isär det gamla som ska kastas.
Hem till mamma sen..Pluggade och kopierade lite sidor ur boken så att hon kan förhöra mig via telefonen inför mitt slutprov på fredag..
Åt mat med mamma och Thomas och så klippte jag klorna på Emil som inte alls blev så lycklig vilket han visade genom att halvt punktera min arm.
Vid åtta åkte jag back to Sumpan...Var en härlig dag i Västerås och fick för första gången på länge mer än två saker uträttade som jag hade på planeringen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är värd det.. jag håller tummarna för dig att provet går bra!

2007-01-31 @ 19:30:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback