sjuktider bigtime,omprov och bokrean..

Det är verkligen förskylningstider nu.
Började med Marcus i onsdags som insjuknade då och sen jag två dagar efter det.Har varit jättesjuka hela helgen.Haft feber,snorat,ont i kroppen och hostat.Hostan är verkligen det jag håller på att bli knäpp över.Usch så drygt det är.

Det blev en lugn helg hemma med mycket vilande och tvtittande.Melodifestivalen bland annat där jag nu har vant mig vid att resultaten aldrig blir som man vill. Så tråkigt. Men men..

Ska skriva omprov på fredag vilket just nu känns som en mardröm.Med tanke på att jag varit så sjuk så har jag inte orkat att plugga så det blir de resteranade dagar som är kvar som får tillägnas åt det.Kul?Inte ett dugg men tydligen jäkligt nödvändigt.

Bokrean börjar ju idag också,vill så gärna ge mig iväg och titta men har inte orken och inte tiden heller tyvärr till det.Men mamma och moster ska ner och känner jag min mor rätt så kommer hon hem med ett par bra böcker.Vi har väl inte identisk boksmak hon och jag men många av de böcker jag fått av henne har varit riktigt bra.Just nu är hon inne i en kriminalromans period och det är jag väl inte så förtjust i att läsa men men..ska iallafall läsa klart boken Box 21 som hon gav mig sist,den är halv okej.

nu är det frukost som gäller och sen plugg plugg plugg..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback