Hjärnspöken,musiken & Kiss kiss byebye

Jävla hjärnspöken man har då.Blir inte av med fanskapen.Har stått ut tillofrån nu i 8 år med dom men börjar få nog nu.Hur ska man kunna leva normalt med dom?Jäkla läkare och inte kunna nånting.Men men jag ska nog komma på ett sätt att bli av med dom så småningom..

Tänk vad musiken är bra att ha.Den underlättar i alla möjliga situationer den.När man gå till affären,åker tåg,väntar,slappnar av,badar,städar,ritar,sover..osv..Helt perfekt..Kommer aldrig att sluta lyssna på musik.
Den gör min vardag så mycket bättre.Utan musiken är jag inte hel och är jag inte hel så är jag inte 100% jag..

Jag trodde en sak men jag trodde fel.I tried you failed.
Efter att ha pratat med en vän igår som sa en väldigt tråkig sak så insåg jag att saker och ting inte riktig inte blir som man hoppas trots att man försöker.Man måste göra val här i livet och prioritera och så blev det som det blev.Sorgligt men ändå väldigt kul.Grattis! You are all worth it :) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback