guldregn och massor av respekt

Guldregn och stjärnor och massor av respekt åter igen till alla de katthem vi har i Sverige.
Ni är äkta djurvänner ni som tar av ert eget för att värna om de stackars katter som lämnas vind för våg.
Det är helt ofattbart hur folk kan vara så iskalla och hjärtlösa och lämna sina husdjur åt sitt eget öde.
Jag gråter varje gång då jag läser om katter som blivit plågade/lämnade av dessa hjärtlösa typer.Men så har då många men långt ifrån alla katter turen att få en "ny chans" tack vare katthemmen och deras verskamhet.De botar djuren mot sina eventuella sjukdomar,vaccinerar,öronmärker och fodrar katterna tills de mår bra igen och kan invänta ett nytt efterlängtat hem och det utan betalt.Vilka guldsjälar! Hade jag inte varit så rädd för att ta hem sjukdomar till mina ovaccinerade kissar så hade jag utan tvekan anmält mig som frivillig arrbetare på Stockholms katthem.Jag var det en gång i tiden på huskatten i Västerås och jag stormtrivdes. Är starkt inne på att vaccinera mina så att jag kan ställa upp. Det är det minsta man kan göra för våra fina djur,katterna.

Kommentarer
Postat av: Mean Mikkiz

du har ett hjärta av guld snuttan...

2007-02-08 @ 15:13:17

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback