Dags igen för Västerås & Goodbye Anna-Nicole

Dags igen för att åka till västerås.Ska vara där hela helgen eftersom jag och Mikkiz ska ha våran skittuffa fest imorgon :) Jag tror det kommer att bli så jäkla bra.Massor att göra innan bara men det är bara kul. Ska hem till mamma en sväng idag och så måste vi ränna på stan för att fixa lite saker till festen...puh..blir redan trött...Lukas har hållt mig vaken sedan sju imorse också så känner mig lite seg men efter lite kaffe oc´h mat så ska det nog bli fart på mig med.

Läste på text tv igår kväll att Anna-Nicole Smith är död.Det är ju tragiskt.Stackars lilla lillflickan.Men det är väl tur att hon är så liten än så hon inte märker vad som sker runt henne.Nu får A-N vara med sin Daniel i himlen och Dannie-Lynn får förhoppningsvis hamna hos sin biologiska pappa vem det nu är av dom.Jag tror ju inte att det är hennes man iallafall..

Goodbye Anna-Nicole..90-talets Marilyn..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är verkligen värda en medalj :o)
Kanske ska göra om samma sak när jag fyller nu i år och sen när du fyller nästa år ;o)?

2007-02-16 @ 13:40:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback