Nu är jag här igen.

ja nu är jag här igen efter cirka två veckor utan internet.Flyttat har vi gjort nu också vilket känns fantastiskt bra,kommer dock kännas ännu bättre när alla saker är uppackade och står där det ska.
Eftersom vi har lilla Kotten här hemma så får man anpassa sig efter honom och packa upp när han sover eller ligger i soffan/sitter i babysittern och filosoferar så det går sakta men säkert framåt.
Tur att man har extrema guldkorn till föräldrar som kommer hit på lördag och ska passa Kotten så att vi kan koncentrera oss på att packa upp flera timmar i sträck  så att vi ska hinna få någon slags hemkänsla före jul.Men vi har hunnit långt ändå.Köket är klart och badrummen är klara och hallen med och så gott som vardagsrummet och vårat sovrum snart också.
Tänkte jag ska skriva lite mera senare när jag får en stund över.Måste passa på att duscha nu medan Kotten sover så att man inte kommer till sjukgymnasten helt ofräsch sen.

I´ll be back =)

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback