Det lackar mot jul...

Det börjar bli beboligt här nu.Packade upp en hel del kartonger igår när mamma och Thomas var här.Fick bort hela kartongberget i vardagsrummet,de två lådorna som var kvar i köket och så skruvade Thomas upp våra nyinköpta gardinstänger så nu har vi snart gardiner också.Måste köpa panelvagnar eftersom jag sak ha panelgardiner i 3 av rummen.
Har julpyntat som en tok också.Klädde granen igår och juldekorerade nyss med tomtar och juldukar och mina glasdekorationer jag köpte på IKEA. Är helt slut men ska fortsätta att komma i ordning en stund till.
Sen ska jag ägna mig åt min lillkille en stund innan han ska nattas för natten.Sen ska jag göra mig julfin genom att måla naglarna,raka benen och kladda på ansiktsmask.
ska avsluta kvällen i sängen med Marcus och titta på högst två avsnitt av vänner.
Måste sova sen för ska upp kl 7 imorgon eftersom vårat tåg till Västerås går kvart över nio.

Kommer bli en lång men fin dag imorgon tror jag.

Jag passar på att säga God Jul till er allihopa.Ha en bra julhelg.
Skänker även en tanke till alla hemlösa och fattiga barn runt om i världen.
Har faktiskt donerat pengar till ett projekt där hemlösa får äta julbord gratis under de 3 dagarna i julhelgen,det känns jäkligt bra faktiskt.Ska nog fortsätta donera pengar till liknande projekt nästa år och givetvis ska jag fortsätta donera till de två katthemmen som jag donerat till i ett par år nu.Det är inga jättesummor eftersom ekonomin inte tillåter men små bäckar små blir en sjö eller vad säger man?

Drygt en vecka kvar till nytt år,dags att komma på nåt fiffigt nyårslöfte kanske.Brukar inte lova nåt på nyår men ska nog prova det i år.

Nej nu ska jag sätta fart.

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback