Västerås

Hade ytterligare en förträfflig dag i Västerås igår.
Åt god lunch hos mormor och snackade lite skit.Fick nya jeans också vilket jag blev glad över.
mamma och jag gjorde lite ärenden i centrum sen vidare hem till mig och packade.Nu har vi två skåp kvar i köket och hallen kvar sen är all packning klar.Känns skönt och rätt häftigt att vi kommit så långt på så kort tid.
Gav bort två fulla kartonger med prylar till min granne,hon är som en avlastningscentral vilket är bra för då blir man av med grejorna som man inte vill ha kvar.
GIck hem till mamma efter cirka 3 timmar och 40 minuter hos mig.Hon började med maten direkt så jag passade på att kolla mailen och ta lite nya magbilder eftersom våran digitalkamera har pajat.
Efter en stund ramlade bror med svans (läs flickvän) in,det var som vanligt.Han gnällde över att maten inte var klar och jag slängde upp ett svar som fick honom att bli ännu värre.Den lilla skitungen..
18 år om ett par månader,usch vad tiden går.

Efter maten slängde jag mig i soffan med en se och hör tills mamma var klar med diskningen.
Thomas hade fått någon ide´ om att han skulle köra mig hem till Stockholm så vi packade in oss i bilen efter att ha hämtat skötbord och diverse saker som skulle med hem till oss.
var skönt att åka bil hem som omväxling.Och så fick mamma och Thomas träffa Skrubben och Lukas också en snabbis.
Är jätte tacksam för den skjutsen.
Sa hejdå vid 20.15 och de återvände hem igen.
10 minuter senare kom min kära sambo hem från fotbollen och vi satte oss och tittade på Beck-den svaga länken.
Den var riktigt bra och utspelade sig här i närheten så man kände igen det mesta vilket var kul.

Imorse försov sig Marcus så det blev till att ta bilen till jobbet för honom.jag kunde inte somna om efter att han gått trots att Lukas låg utslagen och tyst i sängen vilket typ aldrig händer.Försökte somna om i en halvtimme men gav upp och gick upp.
Ska ta en dusch nu innan jag ska se lite på friidrotten..Mådde ju dåligt nästan igår när jag missade alla sändningarna igår.
Sen blir det plugg och sånt...

Måste passa på att be om ursäkt till två kompisar som jag hade lovat att träffa igår eftermiddag men inte hann eller orkade..Får skjuta lite på det och hoppas ni har överseende...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

skickade ett sms till dig igår, men vet inte om du fick det.. skönt att ni nästan är klara =)

2007-08-31 @ 16:13:24
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback