Tjoho!

Fick starkt VG på min näst sista inlämingsuppgift.Det trodde jag inte att jag skulle få då jag inte alls var nöjd med uppsats uppgiften som skulle handla om att följa traditioner.Men med komentaren "very well written indeed" så verkar det ha räckt alldeles utmärkt det jag skrev.
Eftersom tid föll bort under semestern så hade jag bara 1½ vecka på mig vilket gjorde mig stressad och ofokuserad men det gick ju bra ändå.
Nu ska jag börja med sista uppgiften för den här kursen och det är en maffig en men det ska väl gå det med.Sen är det bara slutprov kvar och jag hoppas innerligt att det kommer att gå lika flytande där som det gjort med uppgifterna.

Passar på att skicka några lycka till tankar till min bror som börjat sitt nya plugg den här veckan..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback