Puh...pust..pllööö,..

Pustar ut efter tvättis,det är jobbigt att tvätta och ännu jobbigare är det att tvätta när man är gravid..

Blev inget med lägenheten,vi hoppade av..men ska på några intressanta objekt i helgen som kanske blir nåt av.Det är ett jäkla gissel det där med boende,priserna är ju tokiga nuförtiden..men men tvugna är vi så inte så mycket att göra åt saken..

Ska hem till V-ås imorrn.Ska fortsätta att packa hemma och så ska vi ner till Ekhamra och hälsa på.Lena ville se min mage så får väl visa upp mig när vi kommit ner dit.

Min lilla TrulleLulle ligger på min mage nu och snorar på min arm.Han har inte velat vara hos mig alls sista veckorna så jag är glad att han ligger här nu.Han känner nog av graviditeten vilket gör att han hellre går till Marcus och lägger sig.Det är lustigt för förut kom han bara till mig och Skrubben gick till Marcus men nu är det tvärtom.Hon kommer direkt till mig nu och är väldigt intensiv och klängande på mig.Dom är så roliga dom små liven.

Ska göra lite mat snart tänkte jag.Marcus med Tom för att Tom skulle köpa ny tv och så skulle han hjälpa honom att frakta hem den och sen se Sverige-USA där innan han kommer hem så får äta själv ikväll.Undrar vad jag ska hitta på för gott,en sallad och nåt till men vad?Måste kika runt i kyl och frys vad som finns..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

nu har du varit duktig flicka =)

2007-08-23 @ 12:29:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback