Mvc

Var på mvc idag på kontroll.
Alla värden var bra och jag symfusmåttet låg jäms med kurvan.
Hjärtat pickade på med 140 slag i minuten vilket var det lägsta hittills men det blir lägre och lägre ju närmare förlossningen man kommer.
Idag var det en vaken krabat därinne iallfall,inte någon sömntuta som sist =)

Ska börja gå på kontroll varannan vecka nu så den 10/9 ska jag tillbaka på nästa kontroll.

var kallt ute idag.Det märks att hösten är på väg.
Det ska bli mysigt med höst tycker jag.

Har läst ut två böcker på 4 dagar nu.Jättebra båda två.Ska låna den 3e boken och plöja igenom den med.
Roligt var att böckerna utspelade sig på samma gata i Enskede där jag jobbade så jag kunde verkligen se allt framför mig när det berättades om ställena.Det var roligt och oväntat.Det stämde i detalj med verkligheten.

Ikväll ska vi laga chili con carne och så ska jag titta på Id på kanal 5.Sen blir det nog ett avsnitt av carneval som vi håller på att ta oss igenom.En knepig serie men ändå rätt bra på nåt sätt.Men den som sa att den skulle vara likvärdig med lost kan ta sig i häcken för det har inte funnits en likhet hittills.
Ska även skriva en kladd på min sista skrivuppgift för denna kurs.Ska hnadla om ett sportminne jag minns eller om hur jag tycker sporten påverkar människan.Jättekul tema..not..men men..

Kommentarer
Postat av: Micaela

Skönt att höra att det gick bra hos mvc.. =)
lycka till med skoluppgiften, det fixar du med glans ;o)
kramiz

2007-08-27 @ 16:55:14
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback