Inkompetens?

Vill att min engelskakurs ska ta slut nuuuu!
Min lärare är inte bara seg på att ge respons på uppgifterna utan han missar även att man har skickat in dom.
Fått både mail och telefonsamtal från mirois högre huvuden och fått frågan varför jag halkat efter.
Vilket jag inte ens har gjort eftersom jag skickade in uppgifterna den 17/7 och skulle vara inne den 20/7.
Blir så trött på inkompetenta personer som inte klarar av att sköta sina jobb.
Kan tydligt och klart se i min utkorg på skolmailen att uppgifterna gått iväg till rätt adress så där ligge rinte felet iaf.
Ja ja är bara att vänta och se nu om de hittar mina uppgifter som jag nu skickat in en extra gång.



SUCK!

Kommentarer
Postat av: Micaela

good luck med både studier och bebbe.. =)

2007-08-06 @ 15:19:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback