Grattis mamma!

Min kära mamma fyller 45 år idag vilket vi har vraitoch firat i Västerås tidigare idag.
Vi blev bjudna på tacos hemma hos henne tillsammans med brorsan,brorsans tjej och mormor vilket var väldigt gott för det var ett tag sedan man åt det nu.
Sen blev det fika hemma hos mormor med morbror,Annelie och Fanny,eftersom Annelie är allergisk mot katter så fick det bli hemma hos mormor.Det var trevligt och alldeles för gott.Var bra mätta efteråt.Mamma öppnade sina paket och jag tog lite kort.Sen var vi tvungna att bege oss hem till Stockholm igen eftersom Marcus skulle vara på råsunda kl 17.
Och nu sitter jag här och skriver..
Ska snart dra igång och plugga lite innan jag ska se finalen av the bachelor Rome.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback