En sväng i sumpan,tvätt och intensivt budande

promenerade ner till sumpan centrum idag och kollade runt lite.¨Lånade två böcker på biblioteket som jag ska sätta igång med ikväll.Var egentligen en annan bok jag skulle låna men den var utlånad och fick då veta att det var nummer tre i en bokserie så lånade första och andra istället då.Gick in på Åhlens för att köpa lite smink eftresom mitt tagit slut och inte känns så fräscht lä'ngre men naurligtvis så var just den tonen av just det märket jag skulle ha slut så jag gick tjurig därifrån.
Gick in på Lindex och köpte mig min första amningsbh.Jätteskön och den snyggaste av dem som hände där.
Praktisk verkar den vara också.
Nu ska jag bara köpa läckageskydd till den på apoteket eftersom det läcker lite titt som tätt.
Gick in en sväng på myrorna och fyndade en väska till mig och en lampskärm med nallar på till bebisen.
Sen gick jag hem och då regnade det minsann *mutter*

Nu håller jag på att tvätta vilket inte är så kul när man känner sig som en boll men men det måste ju göras så bara att se glad ut ändå.Har ingen braktvätt tack och lov så det är färdigt inom ett par timmar.
Ska plugga under tiden och boka tid på bröstenheten för att kolla varför jag blöder ur bröstet.

Vi håller just nu på att buda i en intensiv budgivning av en lägenhet i Solna som vi var och tittade på i måndags.
Får se hur det går med det.Inflyttning första oktober så blir det så att vi får den så blir det bråttom i knutarna...Puh jag blir alldeles trött av att tänka på det..

Nej nu ska jag dra igång med en läsförståelse uppgift..skitkul..not..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback