tröttdag,dagen i v-ås och ultraljudslängtan

Ser ut att bli ett ordentligt åskoväder ikväll.Hur mysigt som helst om man är inne och inte behöver gå utanför dörren.

Haft en trött dag idag,sov till 11.00.Haft en rejäl huvudvärk och mått illa halva dagen.Trodde Mikkiz smittat mig först med maginfluensan men tydligen inte eftersom det gick över och det var ju tur.Fick väl en släng av försenad graviditets illamående eller nåt.

Med tanke på att jag känt mig så dålig idag så har jag inte gjort något vettigt alls.Bara varit hemma och slöat.Kan vara skönt med sådana dagar också.

var i västerås igår vilket var trevligt.Gick på stan med mamma,moster och mormor.Inhandlade nya kläder i större storlek då mina gamla i mindre storlek blivit försmå.Köpte även nya underkläder då även de gått och blivit försmå.Min kjol som jag beställt ifrån ellos hade kommit också.Den var ju restnoterad när de övriga kläderna kom men nu hade den äntligen kommit.Vi avslutade turen på stan med mc donalds.Hade själv valt ett lite nyttigare ställe om jag fått välja men eftersom mormor bjöd så ville jag inte vara dum och tacka nej.

På eftermiddagen blev det en fika hos mormor som var meningen att det skulle bli en snabbfika men vi fastnade där till 14.00.

Gick hem till mamma och fikade med Mikkiz som kom över en stund.Snackade lite och så.Kul att se henne,hade inte sett henne sedam hon var här hos mig och det var ju ett par veckor sedan det.

Gick hem till mig efter att jag sagt hejdå till Mikkiz.Rensade ur byråer och garderober på kläder som jag inte kan/inte vill ha längre.Mamma fick ta det lilla hon kunde ha och allt övrigt i små storlekar fick Emma ta.Hon är typ den enda jag känner som är så där pinnsmal som jag var en gång i tiden.

Åt mat hos mamma tillsammans med henne,Jocke och Emma.Och sen skjutsade Thomas ner mig till tåget.Hade jättepackning med allt nyinhandlat,kläder som jag hittade hemma som jag kan ha än,tidningar ifrån mamma osv..

Väl hemma badade vi och kollade på lost sen sov jag en stund i soffan medan Marcus kollade på heroes.Gillar heroes men var heltrött som orkade inte hålla mig vaken.

I morgon ska jag röja upp här igen,måste ta tag i alla kläder som ligger hullerom buller i sovrummet och så måste jag stryka gardiner så det inte ekar så mycket.Blir som rundgång efter att jag tog ner de gamla som skulle tvättas.På kvällen blir det tacokväll här hos oss med Tom och spela tp 90 tal som vi ännu inte hunnit göra.

Nu är det lite mindre än en månad kvar till andra ultraljudet,det stora ultraljudet.Sist var det lille/lilla bara 10 veckor så då såg man ju inte så mycket.Men vinkade gjorde den som bara den.ska bli både roligt och skönt att se den igen.Hoppas innerligt att allt ser bra ut och att hjärtat slår som det ska.

Nehe lite middag nu kanske,magen börjar kurra.

Kommentarer
Postat av: Micaela

kul att se er med..ler..
kan knappt bärga mig tills du blir en riktig tjockis så man svart på vitt kan se hur bebisen växer..

2007-04-19 @ 18:28:01
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback