sömnproblem,lyftande låt,första hundpromenaden och besök

Har sömnsvårigheter.Eller har inte direkt svårt att sova,snarare tvärtom men när jag vaknar på morgonen så känns det som att jag inte har sovit alls.Hjärnan går väl på högvarv pga alla skruvade och komplicerade drömmar som jag har.Men jag har hellre de här drömmarna som jag har nu än de groteska mardrömmarna som jag hade från jag var liten fram till för några år sedan.

Denna morgon har jag börjat med en rejäl frukost och studsade upp till tonerna av Andreas Johnsson.Och nej inte den dåliga låten ifrån årets melodifestival utan den ypperligt bra låten ifrån förra årets festival.Älskar den,den lyfter upp humöret med sin härliga text och klatschiga melodi.

Ska cykla iväg och hämta upp Max om en timme.Max är hunden som jag ska gå ut med i veckorna.Träffade honom för första gången igår.Han skällde och morrade åt mig i 5 minuter duktig vakthund som han är och sedan backade han och tittade på mig uppifrån och ner och sen gick han och lade sig och sov på mina fötter.Söt som socker var han den lille rackaren.Får se hur det går idag när jag ska ta ut honom på första promenaden. Hans matte var en trevlig dam i 35-40 års åldern ifrån Iran.Hon berättade massor av skoj saker om Max och om hans ras.Bland annat varför rasen heter som den heter vilket jag inte hade en aning om.Det var roligt.

På onsdag kommer mamma,mormor och moster till storstan.Vi ska gå inne i stan och kolla och handla lite.Jag måste köpa nya byxor då mina blivit försmå allihopa utan ett par men de är på god väg de med.har köpt ny kjol,leggings,tunika,klänning,tre tröjor och nya underkläder så nu behöver jag nya byxor.Helst jeans men får se vad jag hittar för fint.Roligt att moster ska med också,börjar acceptera henne mer och mer men har fortfarande svårt för henne av sina förklrliga anledningar.Men hon har blivit så förändrad sedan hon blev singel,hennes riktiga jag som jag minns henne som börjar titta fram.Det är kul.

Oj vad klockan går.Dags att göra sig iordning..

Tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback