beräkningar och påskstädningssnack

Beräknad förlossningsdag: 071016
Barnet blev till: 070123
Du är i vecka: 12+1
Du har varit gravid i: 85 dagar av 280
Du har 195 dagar kvar till beräknad förlossning


Solen är tillbaka efter att ha varit försvunnen hela gårdagen,men det gjorde inte så mycket för då fick jag mycket gjort hemma.

Putsade fönster,dammade,dammsög,gjorde iordning nya hyllan i sovrummet,städade,småplockade och gjorde rent badrummet. Var helt slut när jag var färdig.Avslutade kvällen med pannkaks middag ihop med Marcus och Tom.

Idag ska garderoberna rensas ur och städas,vinterkläderna ska ner i källaren och sommar jackor och skor ska upp.Köksskåpen och kylskåpet ska göras rent och badkaret ska skrubbas.Sen ska jag ta en liten promenad ute i dungen med mina små lurviga liv,det blir första utegången för deras del i år.Skrubben kommer nog att uppskatta det men tror inte haren (Lukas) kommer uppskatta det lika mycket.

Skulle ha åkt till Västerås imorgon men eftersom vi ska hem på lördag så kändes det onödigt att åka imorgon.Skulle behöva åka hem dock och rensa ur lägenheten hemma men det får bli nästa vecka.Marcus jobbar bara halvdag imorgon så får se om vi hittar på nåt kul med Eva kanske.
Jag har blivit lovad att jag ska få åka till Lidl och köpa min supergoda juice iallafall :)

Nej nu ska jag slänga i mig frulle sen ner och köpa frimärke och kattmat..



Nu är våren här för nu har vi bytit däck på bilen :)


snart påsk,trevligt det ska bli *längtar*


tjing!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback