Västerås och saknad efter gosmumsar

Västerås imorgon.Ska bli så skönt så skoj så underbart.Men insåg precis en baksida med det:Jag kommer sakna mina bebisar.Mina små gosemumsar.Hatar att vara ifrån dom:( Men men dom klarar sig hemma med Marcus förhoppningsvis och på Lördag kommer Britta och tar hand om dom.
De tycker om när tant Britta kommer,det märks på dom.Hon engagerar sig enormt mycket i dom när dom är här vilket de uppskattar väldigt mycket,speciellt Lukas som älskar all sorts uppmärksamhet.
HAr varit och handlat lite nu,torrfoder bland annat så det finns hemma när jag ger mig iväg imorgon hemåt.
Har kommit fram till att det blir middag och vin hos mig på fredag tydligen,låter som ett bra beslut.Ska bli så trevligt.

Nu ska jag äta oboy med sked och sen ner i tvättstugan.
På återseende och då i Västerås,yeeeey:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback