toppar o dalar i Västerås

Har nu spenderat 30 timmar i Västerås cirka och det har varit både bra och dåligt.
Dagen igår började med ett besök på halsmottagningen där de i princip skickade hem mig med svaret att om jag slappnar av så kommer alla mina problem att lösa sig.Jag var så sur.Det regnade ute så jag och mamma gick och köpte kaffe och en chokladboll i cafeterian innan vi gick hem.Fick dricka ur en take away mugg,älskar sånnna muggar:)
Gick förbi mormor,var meningen att vi skulle titta in en snabbis men blev kvar i över en timme,det lyckades med att skrämma upp mig också när vi pratade om övernaturliga ting vilket var lite taskigt.
Hem till mamma och åt och sen kom Mikkiz och förgyllde min tillvaro.Gick hem till mig och drack kaffe och snackade lite.Skrev inköps listor för idag och snackade med Jane i luren.
Sa hejdå till Micaela run 18 tiden och gick hem till mamma.Åt mat med hela familjen inklusive Jockes tjej Emma som var riktigt trevlig.
Resten av kvällen tillbringade jag hemma hos mamma,ända fram till sovdags.
Fick garva rejält då vi hade sjukt roligt i kapp här.Vi är nog inte kloka nånstans tror jag.
Kom inte i säng förrän kl 1 då jag la mig på min madrass på golvet i Jockes rum.
Men kunde inte somna. Var vaken hela natten och snurrade fram och tillbaka.Fick nån form av panikångest attacker som avlöste varandra,mitt röriga huvud som spökar igen tror jag.
Riktigt jobbigt var det. Lyckades somna vid kvart öer sex och fick sova till kvart över sju då mamma väckte mig.Låg kvar och ojade mig till åtta då jag gick upp för att lägga mig raklång på golvet i köket och prata med Micaela i luren.Familjen ruskade på huvudet åt mig där jag låg.

oj klockan tickar..återkommer imorgon med dagens eskapader..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback