snabbgenomgång två dar bakåt vad som komma skall och idol

Haft det suveränt de senaste dagarna.Varit i Västerås ochhaft det bra.
Hunnit med mycket på 2 dygn. Orkar inte dra allt men för att göra mig kort så har jag varit barnvakt,shoppat,träffat fint trevligt folk,sett folk krypa i buskarna utanför fönstret,varit ännu mera barnvakt,följt med som råd när det gäller lägenhet,druckit kaffe och sett film.
Och jäklar vad underbart det har varit.
Nog om det.
Idag är en sån dag då jag bara har varit hemma och lallat runt i min egna lilla tankebubbla. Lyssnat på musik och strosat runt här hemma i min lila mjukisoverall.Pluggat lite och sen återgått till min lilla bubbla igen. En luddig dag helt enkelt.
Imorgon är det tusen järn i elden.Ska in till city och fika med T,en kompis från gamla tjejgänget som är i sthlm för att hälsa på sin boyfriend runt lunch och efter det direkt hem och göra mig iordning för fest.Ska på inflyttningsfest hos Johnny i Ör.Kommer bli stressigt som satan men man ska ju veta att man lever så det kommer nog bli skitbra.Fullt ös medvetslös.

Igår däckade jag en bit in på idol och sov fram till halv elva lagom tills resultaten av vilka som gått vidare,hade sån sjuk sömnbrist då jag knappt sovit natten innan.
Fick titta om idag på idolhemsidan dom jag hademissat och äen dom ifrån onsdagens program då jag inte såg alls.Blev helt tagen av en Sara som sjung forever young,läskigt bra var hon.

Ikväll blir det väldigt lugnt,ska ligga i soffan och titta på idol och bara vara

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback