planering?vad är det?

Det är ju så kul att folk vet vad planering innebär i denna stad *sucka*.
Det är liksom som exempel : "hej det är fest om en timme kom om du vill".
HAllå??en timme??är folk galna.
Fick precis veta att vi förmodligen är bjudna på middag hos MAckan och Sandra ikväll. FÖRMODLIGEN!
Folk vet aldrig något om nånting.
J: När är det då?
M:Inte vet jag
J:Vilka kommer då?
M:ingen aning
J:vad ska man ha på sig?kommer folk vara upplädda?
M:jadu bra fråga

JAG BLIR GALEN
Ska det vara så svårt att planera och ta reda på saker och ting. JAG VILL HA SVAR och gärna TID PÅ MIG.
Inga hasitiga plötsliga påhitt.Jag är inte 08a så jag är inte gjort för det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback