jag blir så jävla arg

Nu är det några jävla drägg som inte vet skillnaden på ditt och mitt igen.
Gick ner för att slänga in parkeringsbiljett i bilen och vad upptäcker jag?
Jo sladdar till förbannelse i hela bilen.INBROTT!
De hade snott cd spelaren och förmodligen försökt tjuvstarta bilen också.
Jag blir så jävla trött på folk.Idoiter allihopa.
Inte för att låta rasistisk men det är tyvärr så att många invandrar föräldrar inte lär sina ungar rätt och fel och så växer dom upp och blir kriminella. Bara titta på hur det ser ut i de svenska fängelsena.Svenskar är inte flertalet om man säger som så.
Men nu menar jag inte att vi inte har kriminella eller föräldrar som inte lär sina barn vad som är rätt och fel i sverige  med,men statistiken är större för invandrare på många punkter.
Jag är verkligen inte rasist men jag tycker att de som har fått turen att komma hit ska leva efter våra regler och visa tacksamhet över att de fått ett nytt krigfritt land.Lite tacksamhet och respekt tack!
Men det finns många också som är glada över att få vara här och visar respekt och följer våra regler,dom är hur välkomna som helst enligt mig.Men de andra kan vi skicka tillbaka samma väg de kom om de inte kan respektera oss svenskar (det är ju trots allt vårat land) och vårat land.

Nu blir jag väl lynchad och anklagad för att vara rasist men är ni så kortsinta och inte ser ren fakta så bring it on säger jag bara...för rasist är jag då fan inte..

Kommentarer
Postat av: Johan

Tycker du har helt rätt

2006-09-02 @ 10:12:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback