höstdag

Igår var det sommar utanför fönstret och idag är det höst. Otroligt hur vädret kan pendla så mycket. Känns motigt att gå ut sådana här dagar men måste man så måste man.
Har fått omdöme på min första inlämningsuppgift som blev mer än godkänd,känns väldigt bra.Nu är det bara att släppa den och gå vidare på nästa.
Och så har vi då Sverige som fått en ny statsminister, vad ska man säga om det då? Det är ju tur iallafall att moderaterna måste samarbeta med övriga blåa partier.Ensam makt för dom skulle nog bli problem för oss vanliga dödliga.Så lite tacksam ska man nog vara över att det är ett samarbete. Som en kvinna i min närhet sa i Lördags: Reinfeldt är bara maktgalen,vill åt statsminister posten för att känna sig hög och mäktig. Är nog sant,eller ja vad jag tror iallafall.

Ska på auktion imorrn inne i city, ska bli jäkligt roligt. Var jättelängesen jag var på auktion sist. Det är lite gammelmodigt att gå på auktion,man får en tillbaka i tiden känsla.
Tänker på auktionen de har i Emil i Lönneberga,så tufft. Det var ju så man handlade mycket förr i tiden.

Måste ringa och krångla med agria idag,måste kolla upp vad exakt min djurförsäkring täcker. Blir nog ett vetrinärbesök igen för min lilla Skrubbalubba som fått tillbaka sina problem i rumpan och så måste hon nog vägas och få bantningsfoder också. Hon är rund som en trumma nu,inte bra alls.
Var ut med dom igår för att motionera dom. Lukas sprang och for men Skrubben rörde sig inte ur fläcken.Hon la sig pladask på marken och började äta gräs.Snacka om att byta roller då det var tvärtom förut.

Nej nu är det lunchdags sen ska jag iväg ut och fixa några ärenden.

Kommentarer
Postat av: Micaela The Evil

Mer makt åt folket.. ska vi störta Reinfelt?

2006-09-19 @ 11:22:39

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback