trött en seg dag som denna

Är fruktansvärt trött idag och plågas av en huvudvärk som inte vill ge med sig.Känner mig lite allmänt down och eländig idag tror jag.
Var hos läkaren imorse och fick jättetabletter som jag ska äta i 3 månader.Håller ph värdet i urinblåsan stabilt tydligen.Ja ja funkar det så är det ju skitbra.

Jobbade igår och det gick riktigt bra.Det kändes suveränt när jag åkte hem.Glada barn och en ultra glad Lisa som jag fick en bamsekram av.Värsta happy familjen var dom igår.Ska dit på måndag igen,hoppas det känns lika bra då.

Har fortfarande inte kommit tillbaka till mig själv igen helt,är fortfarande lite lost kan man väl kalla det.Frustrerande!
Gnäll gnäll gnäll..Är det det enda jag gör nuförtiden?Tror jag hatar mig själv idag.Eller så står jag bara inte ut med att vara jag.Fan vet jag..Nåt av det är det iallafall..

Kommentarer
Postat av: Micaela The Evil

Ibland kan man känna sig lite le på sig själv.. ett helt normalt beteende.. :)

2006-10-10 @ 19:08:30
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback