the latest

Lite mentalt kaos idag men men sånt som man får ta.
Seg,blurrig,luddig you name it!

Vart i Västerås sedan i fredags och åkte tillbaka till storstan igår kväll.
Varit as nice att vara hemma,inte alls den gamla ångesten vilket varit skönt.
Ingen stress har jag känt av heller som jag annars brukar göra och i söndags låg jag hemma i flera timmar och kollade på tv och bara var.Det är något jag inte gjort i V-ås på över 1½ år vilket var enormt underbart.

gruppverksamheten startade igår morse också.Trött och halvt dränkt på grund av regnet var jag när jag kom dit så humöret och hoppet var inte direkt på topp men det var helt okej när jga kom dit.
Får väl se hur detta blir.Söndagar och måndagar kommer jag att vara i V-ås nu 15 veckor framåt.
Nice I guess:)

Fick VG på förra månadens inlämningsuppgift,stort tack till mamma för hjälp och peppning när det har tagit emot.
Ska sätta igång med nästa idag,mycket motiveringsfrågor och grejer.Inte det roligaste men men.

Återbesök på karolinska i morgon,hoppas hoppas hoppas inte på en titthålsoperation.Hoppas på att ha blivit bra ändå.


Kommentarer
Postat av: MrsElmo

Grattis till VG :o)

2006-10-25 @ 09:04:30
URL: http://mrselmo.blogg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback