städning,tv glädje,jobb och åsikter om vintern

Städat som en tok idag.Dammsugit,dammat,moppat golv,gjort rent badrum och plockat lite.
Halvt död nu men det var det värt,nu luktar det rent och snyggt.

Blir en dusch och så lite plugg fram tills jag ska till karolinska och blir nog lite mera plugg sen när jag kommer hem igen.

Ikväll startar nya säsongen av lost och så ska jag se det okända.Onsdagar är helt klart bästa tv dagen.
Om en vecka börjar O.C också :)

Jobba imorgon,ska vara hemma hos Kent.Det är lite jobbigt att växla arbetsplats fram och tillbaka men har väl blivit lite vanare med det nu än i början.

Inget regn idag,känns upplyftande då det har regnat i två veckor nu utan längre uppehåll.Typiskt oktober-november väder.Rått och ruskigt.
December månad är mysig med advent,Lucia,förberedelser inför julen,julhandel osv...januari kan det få vara snö i också men sen räcker det för min del.


Kommentarer
Postat av: MrsElmo

lovar du att kommentera om jag lägger upp en ny blogg?

2006-10-26 @ 09:52:47
URL: http://mrselmo.blogg.se
Postat av: mrselmo

trodde du hade lagt ner O.C.. :o)
men gamla ränder går väl aldrig ur..

2006-10-28 @ 20:02:24

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback