läkartid,jobb och packning

Fick en läkartid till psyk idag till den 7/11,känns bra att ha fått en tid nu så man vet mer exakt.
Dagen idag har gått jättefort har varit hemma hela förmiddagen och halva eftermiddagen.
Vid tre var det jobbdags.Åkte och plockade upp Alvin på fritis och gick sen hem till huset.Tilda var hos en kompis så det var bara jag och Alvin.Spelade yu-go kort och jag fattade absolut ingenting men spelade på ändå och så lekte vi med deras nya mindre trevliga husdjur i form av sköldpaddor.Kan inte påstå att jag är rätt för sköldpaddor men speciellt mysigt tycker jag inte att det är heller.Egendomöiga små djur det där.
Hur som helst så satt jag och tittade på när det kravlade runt i sin inhängnad och på det sättet var det trevligt att sitta och titta på dom men sen när Alvin plockar ut den ena och sätter den på golvet och sen går iväg på toa så är det inte så kul längre.Efter att ha gått hur sakta som helst inne i inhängnaden fick nu det lilla livet syn på mina fötter och fick då världens fart rakt mot mig.Panik!Alvin tyckte det hela var jättekul naturligtvis men det tyckte då inte jag.Nej det blir inte nåt sköldpadds gos för min del.Klarar mig ändå.

Ikväll blir det lugnt.Ska packa inför imorgon då jag åker till Västerås och så ska vi se medium och brokeback mountain.Sen är det nog sovdags.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback