förskyld,jobb och förståelse

Förskyld som fasen fortfarande,ett jäkla elände att inte ge med sig.
Men för övrigt så har jag vaknat till en måndag som verkar bli bra.Det känns skapligt trots att det kanske inte borde det och det är ju bra.
Lyssnar på Tommy Lee som jag har lagt till på favvo listan nu,så bra.
Ska jobba idag,känns bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Ska plocka upp grabben på fritiis vid 16 tiden och sen iväg och hämta upp lilltjejen.Saknar dom och fick höra igår att de saknar mig med vilket var trevligt att höra.

Har varit en rätt så konstig helg,har varit frånvarande mentalt.Som att jag tagit semester ifrån mig själv på nåt sätt. Lite små läskigt. Har haft mycket i skallen som vanligt och det har väl varit mer än mest nu under helgen.Det är ju så man kan bli galen.
Jag tror att om man ska förstå en människas sits till 100% så måste man själva vara eller ha varit där och nu har jag träffat en person som iallfall förstår 70% vilket ingen gjort förut under mina 22 år i livet.Känns jävligt skönt att både veta att man inte är ensam om att känna och ha det så här och veta att nån efter så många år faktiskt förstår.Det gör mig så glad.Personen har nästan gått och blivit som min samtalskontakt  *S* Det lyfte mig från avgrunden en jäkla massa meter det.
Tänk vad ödet kan vara bra ibland.Me like a lot!

En dusch nu och lite frukost.
På återssende :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback