ÄNTLIGEN!

Nu har jag skrivit klart och skickat in uppgifterna från helvetet och det känns så skönt.ÄNTLIGEN!
Har loggat in och tittat på kommande månads uppgifter och det var ju inte vad jag hoppats på överhuvudtaget men men är så glad över att bara få byta just nu.Ska bli skönt att få gnugga geni knölarna till något nytt och fräscht.

I övrigt så har det varit en skitdag idag då jag har varit tvungen att ringa psyk och be att få träffa en läkare för att starta en medicinering.Inte vad jag önskar mig själv men jag tror att det är nödvändigt för att jag ska kunna ta mig tillbaka till mig själv och hitta min glädje igen.Tänker inte äta medicin i flera år utan bara tills jag tagit mig upp en bit igen.En hjälp att hitta en grund att stå på kan man väl kalla det.
Ringde också och hörde mig för om gruppen och den 23e börjar den tydligen.En måndg naturligtvis så nu måste jag ändra dag med Lisa och krångla men men.
RInhde vetrinären också för att höra mig för om Skrubbens beteende och Lukas illa luktande kiss. Kan ju inte påstå att kvinnan jag pratade med gjorde mig klokare men det ligger nog nåt i det hon sa att det kan bero på både fysiken och psyket.Så nu blir det vetrinär besök för båda mina lurvisar och deras matte kommer bli ruinerad på kuppen men det är det värt.Allt för dom. Blev deprimerad då kvinnan berättade om lösningar till Skrubben om nu hennes beteende har med psyket att göra.Antingen så finns det nån grej att sätta i väggutaget som kan hjälpa få bort problemet eller att ta bort henne.Avlivning.Aldrig i livet tänkte jag då tar jag hellre problemet men ändå blev jag deprimerad av ordet avlivning.
Min gråa lilla tjej ska inte avlivas så det så!
Och så allt slit med sista uppgiften som höll på att driva mig till vansinne mer eller mindre.
En skitdag som sagt.Hoppas mogondagen blir roligare.I deserve it.

Prison break ikväll,ser jag fram mot då förra veckans dubbelavsnitt slutade så sjukt spännande.
Fortfarande inte hört ljud från personen jag väntar på att höra ett ljud ifrån.Hoppas verkligen han har det bra.

Lithium med Nirvana är dagens låt.


Kommentarer
Postat av: cleo

Grattis till den färdiga uppgiften. Hoppas medicinen hjälper och att Du mår bättre inom en snar framtid.

2006-10-16 @ 20:43:53
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback