livets glada dagar...

har väl ingen sån jätte motivation till att skriva men nåt ska jag väl lyckas kladda ner.
Är i V-ås för tillfället.Varit på gruppverksamheten idag för 3e gången.Det var helt okej.Tittade klart på Kai Pollacks föredrag och pratade lite runt det sen.Fich en hemuppgift denna gången som var intressant och som jag tror är väldigt nyttig.Det var ett papper med en del frågor om jaget.Beskrivning med ord om sig själv,vad man har behov av,vilka man bryr sig om osv.
Kommer bli svårt men kul att svara på.Nog om det.
Varit hos mormor och ätit idag med mamma.Kusin Fanny var där också.Lekte och "degade" (bakade med trolldeg)..Otroligt att en 2åring kan så mycket.Är helt imponerad.Hon är söt som socker den lilla skruttungen.Bakade en skitsnygg tomte och några paket och tillföljd av det så blev julafton och tomten det stora samtalsämnet.
Var ut en sväng till Nisses också.Handlade massa onödigt som alltid.Köpte bland annat bollar att mata fåglarna med och så till min stora lycka så inhandlade jag två chokladkalendrar också.Haft varje jul sedan jag var liten så ett måste i år med :)

Spelade bingolotto igår för omväxlingsskull och till min stora förvåning så vann jag,blev så glad fö jag vinner aldrig nåt.Det var väl min tur helt enkelt..
Klackat om mina senaste inköpta skor också så nu ska de flitigt användas.Synd att de inte är direkt vinter skor..men men..ska man vara fin så får man lida pin i form av att frysa om fossingarna.Förhoppningsvis så funkar det att ha mina älskade raggsockor i.

Ska iväg på en kul grej om en vecka.Kompis T ringde häromdagen exalterad som tusan och frågade  om jag skulle med och bli stajlad och fotograferad i nästa vecka helt gratis,givetvis svarade jag ja.Förhoppningsvis får honmed sig S också.Kommer bli skitkul med en tjejkväll inne i stan med stjaling och grejor.
En till jävligt kul grej är att Backyard babies ska spela på debaser den 12e december och vi ska dit! Och med vi så menar jag mig själv och Mikkiz så klart.Jag är så upprymd och exalterad så jag knappt kan vara still.Det blir  3e gången vi ser dom i år kan det bli bättre?Knappast!...Ja jösses livet är ju så gott som bra för tillfället..

nej nu ska jag äta innan jag ska sätta mig på tåget tillbaka till stortstan..

På Jhennyseende..

Kommentarer
Postat av: MrsElmo

Så Sthlm kommer att få se upp för 2 (kanske 3) läckra bejbs ;o)
"på Jhennyseende".. haha, så originellt min käre Watson ..flinar..

2006-11-15 @ 19:45:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback