hmm okay then..and now what?

Fått förklaring på en persons underliga och nya beteende idag.En person i min närhet eller närhet är väl fel ord, släkt snarare valde att öppna sig och berätta en sak idag.En sak som är synd men inte chockerande.Men till skillnad från en viss annan person som också får gå under namnet släkt så är personen redo att göra nåt åt det.Det är värt en eloge.
Nog om det.

Ska till veterinären om en timme med våran randiga lille kille.Och den som är nervösast är jag.
Blir alltid så här när jag vet att jag ska iväg med mina kissar.Detta blir Lukas första besök hos dr  Buba medan Skrubben varit där två gånger.Får se hur det går.

Vinter ute nu,snö och minusrader..Men jag klagar inte..Hellre det än att ha 4 plus och regn..

Ut och jaga present till Mikkiz imorgon och även fixa lite andra grejor.Och så ut och äta med Mackan och Sandra.Ska äta grekisk mat *mums* Sen blir det nog idol hemma hos dom.Blir nog trevligt.

Västerås på lördag,ska träffa tjejorna och fira Mikkiz,blir nog väldans trevligt det med.

Nej nu ska jag sätta fart så jag är klar när vi ska bege oss ut i vintern..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback