Fart och fläkt

Händelserika,joggande dagar.Alltså jag joggar inte utan det är det dagarna som gör.
Det går så fort så att man inte ens hinner bromsa.Jösses vart ska detta sluta?
Tog mig iväg till keramiken igår för första gången på månader.Det kändes jättebra och insåg att jag inte visste varför jag dragit mig för att gå dit.Väl där var det som att jag sprungir där flera dagar i veckan.Det var bara att ta upp tråden där jag droppat den sist.En jätteskön känsla.Gjorde klart mina ofärdiga saker och snackade lite skit och garvade.Det är dte bästa med att vara där,man garvar alltid när man är där.Den sjuka humorn flödar.Ska dit nästa vecka och kolla på ett jippo som anordnas.Svårt att förklara så här.Bättre att förklara det när jag varit där då jag kan slänga in bilder till det hela också.

Idag ska jag jobba,kanske inte det roligaste men det tar inte emot så mycket som jag trodde att det skulle göra.Och sist jag jobbade så var det riktigt kul,så kul så att vi glömde bort tiden.Kanske blir så idag med vem vet?

Imorgon ska jag ner till Sumpan och uträtta lite ärenden,bland annat hämta ut min medicin som det har löst sig med recept och grejer nu.Tänk vad krångligt det kan vara bara för en medicin.Helt otroligt.Men men..nu har dte löst sig iallafall.Ska även boka biljetter till Backyard babies imorgon.Ser så sjukt mycket fram mot det.

I helgen vet jag inte riktigt hur det blir än.Pratade om att åka till V-ås nån av dagarna och hälsa på och äta hos mamma men jag vet inte än hur det blir.Får se vad som händer och sker.

Måndag kommer bli stressig.Dås kah jag först till V-ås och gå till gruppen och sen tillbaka till Sthlm på eftermiddagen för att möta Therese och eventuellt Suzan för att gå på den där stajling grejen.Lite nervös är jag allt,det är juinte varje dag som man går iväg på sånt.Men skoj blir det nog iallfall.Kul när det händer roliga,udda saker.

Precis fått respons på inlämningsuppgift 3 som blev helt godkänd med endast ett fel.Känns jävligt skönt så som jag och mamma som hjälpt och stöttat mig kämpat med den.Nu är det bara att ta tag i nästa och se glad ut trots att det var en tråkig uppgift som komma skall.

Nu ska jag äta lunch och göra mig iordning för jobbet..

På Jhennyseende..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback