en kanonhelg och diverse annat

Verkligen haft en jätterolig helg.Varit med tjejerna och firat Mikkiz. Åt god mat och hade trevligt hos mig och så blev det en sväng ut i vimlet också.Var ett år sedan jag var ut i V-ås sist så det var riktigt skoj faktiskt.
Är jättenöjd med kvällen och hoppas att de andra är det med.
Åkte hem i söndags kväll efter att ha städat ocg diskat hos mig med Mikkiz och vart hos mamma och träffat morbror och lillkusinen.
Det var tågresan från helvetet kan jag säga.Det var 34 grader varmt i vagnen,ingen AC,fullproppat så folk trängdes bredvid varandra som sillar.Nån svimmade här och där och kaoset var ett faktum.Trodde aldrig att jag skulle komma hem.Och så naturligtvis så klämmer ett pendeltåg in sig före oss vid Jakobsberg så det blev till att krypåka fram resten av stäckan.När det sas i högtalarna så blev det uppror.ja hujeda mig.Men hem kom jag iallafall.
Hemma möttes jag av en halvupprörd,uppgiven Marcus som deppade över AIKs silverplats i allsvenskan.
En plats som var rätt väntad innan men ändå kändes sur för att det var på grund av en domarmiss som de förlorade guldet.djurgården skulle fått straff i matchen mot guldvinnarna elfsborg men domaren dömde inte straff.Måse vara jobbigt att vara honom nu i efterhand när experterna säger att det skulle vara straff.Surt men vad ska man göra?
Förstår dock att AIK är besvikna.Men som jag sa till Marcus,det är ett spel och inte liv och död.Men det fick han det till i slutänden att det är iallafall eftersom fotbollen är en stor del av hans liv.Lite knepigt men ja..

Är i V-ås igen nu..ska till psyk och träffa en läkare idag och så ska jag till mormor snart.
Blir mycket fram och tillbaka åkande nu med gruppträffar och möten och saker.
Men men inte mycket att göra åt.
Skulle kollat pålägehet igår också men det blev inget av med det.Hade ont i halsen och frös så orkade inte.Ska se om det finns några fina att titta på till nästa vecka istället.

Ska jobba imorgon mellan 17-21.30.Inte så glad över att jobba när det är lost och O.C men men behöver pengarna så får spela in lost och se O.C reprisen på fredag.
Har månadsinlämning i plugget på fredag också,har varit en relativt okej uppgift denna månad med tema vindar.

Nu ska jag hem och kolla min post sen ska jag hem till mormor innan jag ska iväg till psyk..

tjingeling!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback